د دوبۍ هوایی ډګر راتلونکی پلان
د چاپیریال دوستانه پوډونه چې مسافرین له خپلو کورونو څخه د الوتکې دروازې ته لیږدوي؛ د کرب اړخ چیک ان چې په هوایی ډګر کې اوږده کتارونه پرې کوي. دا ځینې نظرونه دي چې د دوبۍ هوایی ډګر اجراییوي رییس پاول ګریفیتس لخوا شریک شوي ځکه چې هغه د دوبۍ هوایی نندارتون کې د راتلونکي هوایی ډګر په اړه خبرې وکړې ، یو هغه چې امارت ممکن په څو لنډو کلونو کې ولري.
ګریفیتس وویل: "په آرامۍ اورګاډي کې ناست تصور وکړئ ځکه چې دا تاسو د اوږدې فاصلې تګ کولو اړتیا پرته ستاسو دروازې ته نږدې کوي ، او تاسو ته د پیرودلو او خوړلو لپاره کافي وخت پریږدي ،" ګریفیتس وویل. "دا هغه مفکوره چې موږ یې وده کوو، د المکتوم انټرنیشنل د یو لړ ځان بسیا خو تړلو غونډو لړۍ وګورو چې دا اوږده لاره له منځه وړي. موږ په راتلونکي کې د میګا ټرمینل اړتیا نه وینو که چیرې موږ ټیکنالوژي سمه ولرو.
د ډیر "نږدې تجربې" لپاره د ګریفیت لید په داسې وخت کې راځي کله چې د دوبۍ هوایی ډګرونه د دوبۍ نړیوال (DXB) - د نړۍ ترټولو بوخت هوایی ډګر - په الم مکتوم نړیوال کې حتی لوی موقعیت سره د ځای په ځای کولو پلانونو سره مخ په وړاندې ځي، د AFP راپور له مخې. . د هوایی نندارتون له اعلان څخه مخکې، ادارې خپله کلنۍ وړاندوینه هم خپره کړه، چې تمه کیږي د کال تر پایه به د دوبۍ په انټرنیشنل کې 86.8 ملیون مسافرینو ته زیان ورسوي، ګریفیتس په تیرو وختونو کې ویلي وو چې د 120 ملیون مسافرینو ټول ظرفیت د اوسني جوړښت څخه مخکې و. وخت و چې لوی شی ته لاړ شو.
د المکتوم نړیوال جوړونې خبر د حیرانتیا خبره نده. د جون په میاشت کې، ډیری رسنیو راپور ورکړ چې دوبۍ د خپل نوي هوایي ډګر د پراخولو په اړه فکر کوي، چې د دوبۍ نړیوال مرکزي (DWC) په نوم هم پیژندل کیږي. دا پروژه چې په پیل کې د 2010 کال په جون کې د کارګو عملیاتو لپاره پیل شوه او د 2013 په اکتوبر کې د مسافرینو د شاملولو لپاره پراخه شوه، د 120 ملیارد AED (33 ملیارد ډالرو) لګښت اټکل شوی، د هوایی ډګر هدف دا دی چې تر 2050 پورې د نړۍ ترټولو لوی هوایی ډګر شي او ولري. هر کال د 255 ملیون مسافرینو د ځای کولو ظرفیت.
د ګریفیتس په وینا، د سمې ټیکنالوژۍ او دوامدار عملونو پلي کول به د نوي مرکزي سفر مرکز بنسټ کېږدي چې کولی شي په سیمه کې د نورو ټولو سره سیالي وکړي، شاید حتی نړۍ.
"نور [هوایی ډګر] مرکزونه د ټرافیک لیږد لپاره زموږ سره سیالي کوي، لکه ابوظبي یا استانبول. موږ باید خلکو ته د دوبۍ غوره کولو لپاره دلیل ورکړو، "هغه وویل.
د هوايي چلند یو تجربه کار وویل: "هوایی ډګرونه هیر شوي چې دوی په کوم سوداګرۍ کې دي. موږ د هوټلونو په څیر یو، او موږ اړتیا لرو چې د یو له لارې سفر کولو لپاره یو ښه، احساساتي احساس رامنځته کړو، او دا نور په ساده ډول قضیه نه ده."
هغه وویل، بیا ایجاد کلیدی دی. "موږ اړتیا لرو چې ګوګل یا ایپل په بورډ کې ولرو ترڅو ذهنیت بدل کړو چې موږ څنګه هوایی ډګر پلان کوو. حتی نن ورځ، موږ د 1960 لسیزې څخه د ټیکنالوژۍ څخه سیسټمونه جوړوو. موږ باید میراثي بهیرونه یو طرفه کړو او بیا یې پیل کړو.»
هغه زیاته کړه سمه ټیکنالوژي به "د کډوالۍ له لارې د چیک ان او وتلو پروسه له مینځه یوسي."
"په عین حال کې، په راتلونکي کې، تاسو اړتیا نلرئ چې چیک ان کړئ. دا ټول باید د کڅوړې پریښودو او یو ځای ته د رسیدو په اړه وي. که تاسو پریمیم مسافر یاست چې ستاسو په اختیار کې د لیمو خدمت سره ، نو لیمو باید ستاسو لپاره د چیک ان پروسه ترسره کړي. په عین حال کې دا هغه څه دي چې موږ یې غواړو، د ځمکې او هوا تر منځ بې سیمه لیږد رامنځته کړو.
ګریفیتس په زړه کې د پایښت سره د داسې ټیکنالوژۍ په مشرۍ لیږد ترلاسه کولو کې هم جدي دی.
"که تاسو د هوایی ډګر څخه خلکو ته د مدغم خدماتو لید تعقیب کړئ ، نو دا په پاکه انرژي چلیدلی شي. په متحده اماراتو کې موږ خپلو موټرو ته ویلډ شوي یو. موږ باید دا روحیه بدله کړو مګر دا کیدی شي، "هغه وايي. "دا باید د مصرف کونکو په ذهن کې ځای په ځای شي چې پایښت یوه اړتیا ده. دا د انساني نسل د ورکیدو مسله ده. حکومتونه باید دا امر وکړي چې دا اجنډا ډوب کړي او صنعتونه باید پدې کې پانګونه وکړي. موږ اړتیا لرو په هر هغه ښه او خدمت کې چې موږ یې مصرف کوو د پایښت لګښت شامل کړو.
ګریفیتس هم ډاډه ښکاریده چې د دوبۍ هوایی ډګر چمتو دی چې ورته لید ومني. "دا به موږ 20 کاله ونه نیسي. موږ د ډیری په پرتله په خوشحاله موقعیت کې یو. حتی نن ورځ، موږ کولی شو خپل ټول وسایط په ځمکه کې پاکې انرژۍ ته واړوو. موږ د چت د لمریز بریښنا PV ظرفیت لرو. د دوبۍ هوایی ډګرونه کولی شي په واحد ډیجیټل کلونو کې کاربن غیر جانبدار ته ورسیږي.
د هغه په وینا، پایښت باید د هوايي چلند خوندیتوب په څیر مهم وي، او که دا لیږد ګران وي نو دا یو لګښت دی چې باید شریک شي.
"که چیرې پیرودونکي ډیر تادیه وکړي نو دا یو لګښت دی چې زه به یې د روښانه ضمیر سره ومنم. که چیرې د سفر لګښت لوړ شي، نو دا یو لګښت دی چې موږ یې باید ترسره کړو، "هغه زیاته کړه، هغه فکر نه کاوه چې زرغون لیږد به د انفلاسیون له طبیعي نرخ څخه ډیر لګښت ولري، مګر "دا د پیسو ورکولو ارزښت لري. .
Comments
Post a Comment